Kancelářský nábytek

Funkční a moderní kancelářský nábytek pro každé pracovní prostředí

Zorganizujte pracovní prostředí efektivně a přehledně díky kvalitnímu kancelářskému nábytku. V nabídce najdete praktické kancelářské regály či zásuvkové kartotéky na uložení dokumentů a nechybí ani paravány pro oddělení pracovních míst ve sdílených prostorách. Vybírejte z ergonomických kancelářských židlí a pracovních stolů nebo se rovnou poohlédněte po kompletní sestavě kancelářského nábytku. Nábytek do kanceláře seženete v různých barevných kombinacích a designech.

Při práci oceníte flipcharty a další kancelářské vybavení.

 

Nejprodávanější

  • Kancelářský elektronický trezor 65 L Záruka 10 let Doprava zdarma 465043
    Kancelářský elektronický trezor 65 L
    Skladem (124 ks)
    Ihned odesíláme! Nyní Vám k nákupu dáme záruku na 10 let a dopravu zdarma!

    6 512,22 Kč včetně DPH 5 382 Kč / ks

Stránka 1 z 1 - 1 položek celkem