Kancelářské vybavení

Pořiďte si kvalitní vybavení do kanceláře. Drobné stolní vybavení, jako jsou zásobníky na dokumenty, police a přihrádky, pomůže s organizací pracovního prostoru. Užitečná kancelářská technika zjednoduší práci s papírovými dokumenty. A nástěnky, flipcharty a vitríny vám přijdou vhod při prezentacích a zveřejňování důležitých informací. 


Kromě drobného vybavení v e-shopu seženete i kvalitní kancelářský nábytek, konferenční a jídelní stoly a také židle a křesla.

 

Nejprodávanější

  • Stojan pro odběr letáků 8xA4 Záruka 10 let Doprava zdarma 381008
    Stojan pro odběr letáků 8xA4
    Skladem (3 ks)
    Ihned odesíláme! Nyní Vám k nákupu dáme záruku na 10 let a dopravu zdarma!

    2 972,97 Kč včetně DPH 2 457 Kč / ks

Stránka 1 z 1 - 1 položek celkem